8SUNS– to gra akcji RPG z cybernetycznymi postaciami i możliwością modyfikacji ich budowy.
8SUNS zebrało wiele przychylnych opinii (przykład) w czasie PGA (Poznań Game Arena), dorocznej imprezy dla graczy- projekt był prezentowany w ramach Polskiej sceny Indie Games. Gra 8SUNS powstaje przy użyciu silnika graficznego Barok Engine.
platforma docelowa:
- PC ( w fazie produkcji )
Moja rola w projekcie:
Byłem głównym współpomysłodawcą i projektantem świata do gry 8SUNS, będącej rozwinięciem pomysłu z gry Mech Blaster – sporządziłem dokumenty opisujące historię świata, geologię, geografię, układy polityczne i poglądy społeczne, oceniałem szkice koncepcyjne. Zajmowałem się także promocją gier w ramach wystąpień na konferencjach (np. Pyrkon), na targach (np. Digital Dragons). Przez pewien czas zarządzałem zespołem osób projektujących i prototypujących materiały do gry.