Moje podejście do gier
Lubię myśleć o grach w kontekście socjologicznym i kulturowym, traktując je jako komentarze społeczne lub
przykłady bańek stylistycznych. Z tego też powodu mam chęć konfrontować swoje poglądy z przedstawicielami innych dziedzin kultury, nauki i przemysłu.
Narzędzia z których korzystam
Głównym narzędziem jakim wykorzystuję w pracy nad grami jest silnik graficzny Construct 2. Prowadzę szkolenia z obsługi tego narzędzia dla osób, które również chciałby rozpocząć swoją przygodę w gamedevie.
Drugim programem, z którego korzystam jest silnik Unity. Tworzę w nim głównie wizualizacje i proste gry VR.
Moje gry
- Dogs Heaven – gra edukacyjna dla dzieci i młodzieży, poruszająca temat właściwej opieki nad czworonogami.
- Insecure – gra akcji rpg typu top-down, o walce i ucieczce przed potworami przy pomocy skończonej ilości zasobów;
- RGB Squad – kooperacyjna gra platformowa osadzona w fantastycznym świecie niedalekiej przyszłości;
- Unlucky – gra platformowa z elementami logicznymi osadzona w świecie przyszłości opanowanej przez korporacje;
- Pingwinek Laki – gra edukacyjna dla dzieci i młodzieży, poruszająca temat pierwszej wizyty u dentysty.
Projekty zespołowe
8SUNS – hack and slash w świecie inteligentnych maszyn
Advanced Pirates and Monsters – gra zręcznościowa w stylu shoot’em up w klimatach pirackich